برگزاری جلسه مشاوره ویژه امتحانات نهایی

با توجه به برگزاری امتحانات کلیه پایه ها در نوبت خرداد ماه به صورت نهایی، در جلسه ای که با حضور حامد جعفری راد کارشناس مسئول واحد سنجش آموزش و پرورش برگزار شد، کلیه نکات و الزامات امتحانات به اولیا و دانش آموزان توضیح داده شد.

روز دختر

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و روز دختر سخنرانی با حضور خانم دکتر حقیرالسادات برگزار و در پایان از دانش آموزان پذیرایی شد.

گرامیداشت مقام معلم

برگزاری مراسم گرامیداشت مقام معلم با حضور جناب سرگرد مصطفوی از سپاه الغدیر و حاج آقا رئوف و معلمین و دانش آموزان عزیز قرائت دلنوشته، پخش کلیپ، برگزاری صندلی داغ و اهدای شاخه گل به دبیران از اهم برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

افتتاح کافه کتاب

با هدف ترغیب و تشویق دانش آموزان به فرهنگ مطالعه و لزوم تفکر در این مقوله، طرح کافه کتاب در اموزشگاه افتتاح گردید. در این طرح دانش آموزان به صورت گروهی به مطالعه کتب مناسب پرداخته و در پایان نظرات خود را پیرامون کتاب مطالعه شده بیان می کنند.

رویداد بزرگ قرآنی زندگی با آیه ها

برگزاری ضیافت افطار به یاد ماندنی در آخرین شب ماه مبارک رمضان با حضور دانش آموزان و دبیران در ابتدای مراسم دعای وداع با رمضان همراه با سخنرانی، قرائت شد. و بعد از برگزاری نماز جماعت سفره افطار با حضور دانش آموزان و دبیران آموزشگاه برپا شد.

جلسه انجمن اولیا پایه دهم

همزمان با فرارسیدن سال نو و طلایی بودن این ایام، جلسه ای با حضور اولیای پایه دهم، مشاور و معاونت در محل دبیرستان برگزار شد. در ابتدای جلسه طبایی فرد مدیریت مدرسه ضمن خیرمقدم کلیاتی از اهمیت تعطیلات نوروز جهت امتحانات نهایی بیان کردند. سپس معاون پایه دهم به تشریح چگونگی برگزاری امتحانات مستمر و..

گرامیداشت روز شهدا

در راستای آشنایی دانش آموزان با مفاهیم شهادت و ایثارگری و همزمان با 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا تعدادی از دانش آموزان بسیجی آموزشگاه در گلزار شهدای خلدبرین حضور یافتند.

کسب رتبه دوم کشوری مسابقات وزنه برداری

دعوت از وزنه بردار یزدی به اردوی تیم ملی “سوگند کاظمی” وزنه‌بردار ۱۰۰ کیلوگرمی و ۱۶ ساله یزدی که به تازگی به اردوی تیم ملی دعوت شده است؛ نخستین بانو در تاریخ این رشته در استان است که این افتخار را کسب می‌کند. این ورزشکار نوجوان و دانش‌آموز که در پایه دهم تحصیل می‌کند از..