اولین جلسه شورای بازگشایی با حضور مدیر آموزشگاه، معاونین، رئیس و اعضا تشکل های دانش آموزی ( بسیج ؛ شورای دانش آموزی ؛ انجمن اسلامی ) برگزار شد.
اولین جلسه انجمن اولیا و مربیان پایه دوازدهم دبیرستان دخترانه دوره دوم حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار شد.
دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان دخترانه دوره دوم حضرت سیدالشهدا(ع) در روز یکشنبه 19 شهریور ماه 1402 سال تحصیلی جدید را آغاز کردند. از آنجایی که پایه دوازدهم برای دانش آموزان سال سرنوشت سازی است و هر لحظه برای آنها ارزشمند است؛ این پایه قبل از پایه های دیگر سرکلاس حاضر شدند تا از این..
کلاس های تست تابستان پایه یازدهم و دوازدهم از روز یکشنبه اول مرداد ماه شروع شد.
فعالیت آموزشی تستی





