در روز چهارشنبه ۸ بهمنماه جمعی از مدیران دبیرستانهای شهرستان ابرکوه با حضور در مدرسه، از امکانات آموزشی و بخشهای مختلف مدرسه بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیتها و برنامههای اجرایی قرار گرفتند.در این بازدید، فضاهای آموزشی، تجهیزات و امکانات مدرسه معرفی شد و همچنین در خصوص تجربیات آموزشی، برنامههای تربیتی و شیوههای..
در راستای افزایش سطح آگاهی علمی و ایجاد تجربهای جذاب و متفاوت برای دانشآموزان، دستگاه افلاکنما در مدرسه مستقر شد و برنامهای آموزشی و هیجانانگیز با موضوع شناخت آسمان و اجرام آسمانی برگزار گردید.در این نمایش علمی، دانشآموزان با سیارات، ستارگان، کهکشانها، صورتهای فلکی و پدیدههای جذاب آسمانی آشنا شدند و توانستند تجربهای نزدیک به..
مدیران، معاونین و مشاورین مدارس غیر دولتی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و فرهنگیان شیراز از مدرسه در روز پنجشنبه 11 دی ماه از دبیرستان دخترانه دوره دوم بازدید کردند. بازدیدکنندگان از بخش های مختلف مدرسه از جمله آزمایشگاه، قرائت خانه، کتابخانه، فناوری و دبیرخانه دیدن کردند.
امتحانات نوبت اول 405-404 شروع شد.
جلسه آموزش خانواده با حضور سرکار خانم دکتر حصیب عضو هیات علمی دانشگاه در دبیرستان دخترانه دوره دوم سیدالشهدا برگزار گردید. موضوع این جلسه درمانگری در زمینه آسیبهای اجتماعی نوجوانان بود.
به مناسبت فرارسیدن بلندترین شب سال و نماد صمیمیت، همدلی و فرهنگ کهن ایرانی، ویژهبرنامهای شاد و آموزنده با حضور دانشآموزان، کادر آموزشی و اعضای اصلی انجمن در مدرسه برگزار شد.در این برنامه، دانشآموزان با آیینها و سنتهای شب یلدا از جمله شعرخوانی، قصهگویی، آشنایی با حکمتها و مفاهیم فرهنگی این شب و ارزشهای خانوادگی..
هم زمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها جشن روز مادر، با حضور مادر دانش آموزان و جمعی از دبیران برگزار شد.
در راستای ارتقای سطح آگاهی خانوادهها و تقویت همکاری میان خانه و مدرسه، جلسهای با عنوان «بایدها و نبایدهای تربیتی » در روز سه شنبه 11 آذر برگزار شد. در این جلسه موضوعات تربیتی و آموزشی مورد بحث قرار گرفت و فرصتی فراهم شد تا خانوادهها در کنار مربیان، راهکارهای مؤثر در رشد و شکوفایی..
هم زمان با ایام فاطمیه، سفرهی متبرک حضرت زهرا(س) با یاد مظلومیت و کرامت آن بانو گسترده شد. در این مراسم با ذکر مصیبت و توزیع نذورات، دلها به نور محبتش آرام گرفت و مراسم در فضایی سرشار از توسل و معنویت پایان یافت.
در آستانه شروع هفته کتاب و کتابخوانی طرح شهید بهنام با هدف ترویج مطالعه گروهی افتتاح شد. به همین مناسبت پاتوق کتابخوانی نیز در مدرسه برگزار شد. همچنین دانش آموزان از نمایشگاه کتاب حسینیه خوزستانی ها بازدید کردند.










